lørdag 22. mai 2010

Plantedilla!

I kveld har jeg plantet:
- Flere pionvalmuer, siden de som jeg plantet på terrassen ikke har kommet (og jeg så da at frøposen er fra 2008, kanskje det er en sammenheng her). EDIT 20/6: Jeg hadde byttet om pionvalmuekrukken og forglemmegeikrukken, og luket bort alle forglemmegeiene. Pionvalmuene vokser som bare det, i krukken ved siden av.
- Løvemunn - håper de kommer opp!
- Sukkerert - "sikkert stikk", i følge den snille damen fra hageforumet som sendte dem til meg
- Reddiker (ikke "redikker", som jeg har en tendens til å skrive) - "French Breakfast". Den snille damen fra hageforumet skrev at hun har hatt disse hjemme i flere år, og at de er kjempegode.
- Persille, den jeg plantet på terrassen har ikke kommet
- Spinat (fra den snille damen på hageforumet)
- Amerikansk salatblanding ditto
- Ruccola også ditto
- Flere gulrøtter, i melkekartonger.

Flere av disse kunne sikkert like godt ha vært plantet rett ut, nå som det er så varmt, men nå får de en sjanse til å komme i gang mens de venter på at vi skal ordne bed til dem ute.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar